Reklam
Tarih : 2026-06-24 19:43:55

Düzce’de yere çöp ve izmarit atanlara ceza uygulandı

Düzce Belediyesinden yapılan açıklamaya göre İstanbul Caddesi ve çevresinde gerçekleştirilen kontrollerde, yere sigara izmariti ve çeşitli atıklar atan vatandaşlar tespit edilerek cezai işlem uygulandı.

Denetimler sırasında bazı vatandaşlara uyarı yapılırken, kurallara uymayanlara idari yaptırım cezası kesildi. Bir vatandaşın ceza sonrası sigara paketini çöpe atarak “Sigarayı zaten bırakacaktım” şeklinde ifade kullandığı da aktarıldı.

Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım, “Denetimlerimiz aralıksız olarak devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz” dedi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 soundhaber.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.