Reklam
Vakıf Katılım
Tarih : 2020-03-20 21:02:00

بروشورهای محافظت شده از تاج های عربی توزیع شده است

بروشورهای محافظت شده از تاج های عربی توزیع شده است
بروشورهای عربی تهیه شده توسط ریاست جمهوری ارتباطات در مورد محافظت از نوع جدید کرونا ویروس (كويد-١٩) در مناطق عملیاتی شعبه زیتون ، سپر فرات و اعزام صلح و مراکز اسکان موقت در شمال سوریه توزیع می شود.
در خارج از مرزهای ترکیه كويد-١٩ پیشگیری موثر در برابر بیماری های همه گیر و اطلاعات در حال انجام مطالعه است.

در همین زمینه ، بروشورهای عربی تهیه شده توسط بخش ارتباطات و حاوی نکاتی که باید برای محافظت در برابر شیوع كويد-١٩ در نظر گرفته شود ، توسط تیمهای کارگروه سوریه در وزارت بهداشت ، در شعبه عملیات زیتون ، سپر فرات و عملیات بهار صلح توزیع می شود.
این تیم ها درهای مختلف را به صورت درب و درب پخش می کنند و جزوه های عربی ٦ صفحه‌ای را توزیع می کنند که روش های محافظت در برابر كوروي ويروسرا توصیف کرده و افراد محلی را از تهدید اپیدمی آگاه می کند. این بروشورها در ٥ منطقه به ٥٠٠ هزار خانوار تحویل داده می شود.
روزنامه ها، مجلات عربی، در استانهایی که سوری فشرده در ترکیه و همچنین در مراکز اسکان موقت توزیع شده است.
در این بروشورها ، ١٤ قانونی که برای محافظت در برابر خطر بیماری کروناویروس و همچنین نحوه انتقال کرونا ویروس و علائم آن باید انجام شود ، به تفصیل توضیح داده شده است.
محمد عبدو ، که در دهکده هامام عفرین زندگی می کند ، گفت که وی جزوه ها را بررسی کرده و آنها را بسیار مفید دید. عبده، او را برای کار در ترکیه، تشکر کرد.
آزیمه اولین ، یکی از ساکنان محلی ، گفت: "ما سعی داریم با نشستن در خانه مان اقدامات ضد کوروی ویروس را انجام دهیم. . »او گفت:" با تشکر از شما برای کار او با ترکیه است.
علاوه بر توزیع بروشورهای آموزنده علیه كوروي ويروس ، وب سایت www.tr-sehha.com به همین منظور به زبان عربی افتتاح شد. اطلاعات روشنگر كوروي ويروس در مورد سایت که در آن ترکیه می شود و قادر به دنبال دوره فعلی از کروناویروس در جهان است.

© Copyright 2024 soundhaber.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.